TIKTOK ;)


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday 20 May 2011

Mane KEMESRAAN tu hilanggg ???

Heyy , awakkk engad tak ? mase kite mulamula kawann . MESRA kenn ? Lame dah kite kawan awak pun ajak saya couple . Thenn , mase tu saya tengah couple gn boy lainn , awak cakap awak nak tunggu sayaa . Awakk selalu mcet sayaa , kite mcet sampai lewatt malam kenn ? Pastuu , bile dah lame saya clash . Awak pon ajak saya couple . So , saya terima awakk , dh lame kite couple awakk macam dah meluat dengan sayaa . KEMESRAAN pon dah mula pudar . Hmmm ... mase tu tak tau lah apa yang sayaa rasee , Kenapa lepas kite couple kite tak mesra macam kite kawan dluu ? Saya rindukann kemesraan tuu lahh . Hmm ... Takpelah saya pon tak boleh paksa awakk . Dah kehendak awak macam tuu . Saya bukann sapesapee . Walaupon awak dah meluat gn saya btw saya masih sayangg awak . SAYANGAWAKKETATKETAT! . OkeyyLahh . Tarak mood ahh . BYEEEE ♥ .

No comments:

Post a Comment